Monday, July 19, 2010

Allegri: Interi më i mirë se të gjithë

Trajneri i Milanit, Massimiliano Allegri, ka pranuar se ekipi i tij, Milani, së bashku me Juventusin dhe Romën, janë në një nivel më të ulët se Interi.
“Në këtë moment Interi ka diçka më shumë në krahasim me Milanin, Juventusin dhe Romën. Por, unë mendoj se që të katër ekipet do të jenë sfiduese për Scudetto. Më kujtohet vitin e kaluar, Milani ishte një pikë larg Interit para derbit dhe ka mundur edhe ta tejkalojë. Unë mendoj se kjo mund të ndodhë edhe këtë sezon”.

“Ronaldinho dhe Gattuso? Derisa janë lojtarë të Milanit, atëherë unë do të llogaris në ta. Ronaldinho ka aftësi teknike dhe ju nuk mund t’i gjeni ato askund në botë. Shpresoj se ata do të qëndrojnë, por ata që do të qëndrojnë, duhet të japin më të mirën për ekipin dhe trajnerin”, deklaroi Allegri.

No comments:

Post a Comment