Thursday, July 29, 2010

Ancelotti: Balotelli kurrë nuk ka qenë opsion

Bosi i Chelseat, Carlo Ancelotti, ka thënë se asnjëherë nuk ka planifikuar ta transferojë sulmuesin e Interit, Mario Balotelli, gjatë këtij afati kalimtar.
I pyetur nga La Stampa nëse SuperMario ishte pranë kalimit te Chelsea, Ancelotti tha: “Kjo nuk korrespondon me mua. City ka qenë skuadra që ka shpenzuar më së shumti gjatë këtij afati kalimtar veror dhe ata do të luftojnë për titull. Mario është talent i çmendur, por Liga Premier është ideale për të. Ai do ta gjejë Roberto Mancinin, njeriun që e lansoi në Serie A”.

“Çfarë më mungon te Chelsea? Unë kam fituar Ligën Premier, FA Cup dhe Superkupën, tani ëndrra ime është Liga e Kampionëve”, u shpreh Ancelotti.

Sipas raporteve të fundit nga mediumet italiane, transferimi i Mario Balotellit pritet të zyrtarizohet brenda pak orëve.

No comments:

Post a Comment