Tuesday, July 20, 2010

Brown: Giggs, më i miri në histori të futbollit

Mbrojtësi i djathtë i Manchester United, Wes Brown, mendon se bashkëlojtari i tij, Ryan Giggs, është futbollisti më i mirë në histori të futbollit.
“Më i miri në histori të futbollit? E di që kjo që do të them do të tingëllojë jo dhe aq mirë, por unë do të thosha Giggs. Natyrisht, kemi Maradonën dhe Pelen të cilët ishin lojtarë të klasit botëror, por për mua është Giggs. Paraqitjet dhe të arriturat e tij janë fantastike”.

“Natyrisht, vjen koha kur duhet të heqësh dorë dhe një nga ata është edhe Giggs. Por, të ketë luajtur me aq qëndrueshmëri në nivelin më të lartë për një kohë aq të gjatë dhe të ketë qëndruar me një ekip është fantastike. Është e vështirë të mendosh për dikë tjetër si Giggs. Sir Bobby Charlton është i vetmi lojtar tjetër që mund të krahasohet me Giggs”, tha Brown për The Mirror.

No comments:

Post a Comment