Thursday, July 29, 2010

Fabregas: Wenger, babai i dytë

Njeriu më i përfolur muajt e fundit, Cesc Fabregas, ka deklaruar se ai është nga Katalunia dhe është normale që ai të kërkojë kthimin në vendlindje, por ka përmendur rëndësinë që ka në jetën e tij Arsene Wenger, duke thënë se ai përballet me vendimin më të vështirë të jetës së tij, ndërsa nga ana tjetër spekulohet se Sandro Rosell ka udhëtuar në Londër për të biseduar për herë të fundit me Arsenalin për transferimin.
“Unë jam nga Barcelona. Unë jam anëtar i klubit, ashtu si gjyshi im, xhaxhai im dhe kushëriri im. Unë i ndjej ato ngjyra dhe i kam ndjerë që nga rinia. Unë jam katalanas, unë jam nga Arenys (një komunitet i vogël katalanas), kam kaluar nëpër akademinë e Barcelonës… Sidoqoftë, unë jam kapiten i Arsenalit. Unë jam topçi dhe ai është vendi ku jam bërë lojtar dhe jam pjekur si njeri”.

“Arsene Wenger është babai im i dytë, njeriu më i rëndësishëm në jetën time pas babait tim. Ai ka qenë shumë mbështetës dhe më ka trajtuar si djalin e tij. Unë jam pjesë e familjes së tij. Ai nuk dëshiron që unë të largohem. Biseda ime e fundit me të në Londër ishte një nga momentet më të vështira. Unë duhet të jetoj. Unë jam prekur shumë nga ajo bisedë”, ka thënë Fabregas në një intervistë për DIR Emotions.

No comments:

Post a Comment