Thursday, July 29, 2010

Ferguson: Pasuesi, të mos frikësohet nga historia

Sir Alex Ferguson ka porositur të gjithë ata që mendojnë se mund të bëhen menaxherë të Manchester Unitedit, që në rast se emërohen në atë post, të mos kenë frikë nga historia prestigjioze e klubit anglez.
“Me secilin klub të madh, sidomos me një klub si United, ju duhet ta përshtatni veten me një punëtori të tërë, e cila ka një histori të madhe. Kjo ju jep rastin që ta kuptoni më mirë historinë. Nuk është një histori nga e cila duhet të frikësoheni. Unë kurrë nuk u frikësova nga ajo, unë isha krenar që kam qenë pjesë e historisë”.

“Më pas, pas kësaj, ju duhet personalitet i fortë, një mentalitet i fortë dhe natyrisht se ju duhet ta njihni lojën. Për një klub të kategorisë tonë, personaliteti, përvoja dhe një prapavijë e mirë janë gjëra të rëndësishme”, ka thënë Ferguson për The Mirror.

No comments:

Post a Comment