Thursday, July 29, 2010

Giggs: E dua titullin

Kapitenit të Manchester United, Ryan Giggs, ende i dhemb fakti që Chelsea është kampion i Ligës Premier, duke thënë se ai dëshiron që pas zhgënjimit, ta fitojë titullin.
“Në sezonin tim të parë të plotë, ne e humbëm titullin ndaj Leeds. Kjo ende mbetet në mendjen tuaj. Kjo ju bën më të përkushtuar dhe pas kësaj, unë pata shumë sukses por në të njëjtën kohë edhe shumë zhgënjime. Janë zhgënjimet ato që ju mbajnë dëshirën për të fituar”.

“Çdo sezon ju kërkoni ndonjë sfidë të re dhe unë gjithnjë e kam gjetur atë me United. Nuk më priten sezonet e reja dhe unë gjithnjë kam qenë i kënaqur që kam luajtur për Unitedin, ndërsa United më mbajti mua. Unë kam qenë me fat që kam luajtur ndaj aq lojtarëve të mëdhenj dhe ndaj shumë ekipeve të mëdha. Unë kurrë nuk kam kërkuar të largohem. Duket se do të luaj vetëm për një klub gjatë gjithë karrierës”, ka thënë Giggs.

No comments:

Post a Comment