Monday, July 19, 2010

Khedira: Nuk jam lojtar i Realit

Mesfushori gjerman, Sami Khedira, ka thënë se ai nuk ka kurrfarë marrëveshje me gjigantët spanjoll të Real Madrid, pasi Marca disa ditë më parë shkroi për një finalizim të marrëveshjes për transferimin e mesfushorit të Stuttgartit në Bernabeu.
“Për momentin unë nuk kam marrëveshje me Real Madridin dhe madje unë nuk kam marr ndonjë vendim për të ardhmen. Unë mund të konfirmoj se ata janë të interesuar për të më transferuar dhe kjo vërtet më lëkund. Sidoqoftë, unë duhet të mendoj para se të marr ndonjë vendim. Kjo do të jetë shumë me rëndësi për vitet e ardhshme të karrierës time, kështu që nuk dua të marr ndonjë vendim të nxituar”.

“Unë jam takuar me drejtorin e Stuttgartit, Jochen Schneider dhe krye-trajnerin Christian Gross. Ata mi treguan planet e të ardhmes dhe unë jam lojtar i rëndësishëm në planet e tyre”, tha Khedira.

No comments:

Post a Comment