Thursday, July 29, 2010

Raul: Dua ta fitoj Bundesligan

Transferimi legjendar i Schalkes, Raul, ka deklaruar se ai dëshiron që ta fitojë Bundesligan në sezonin e tij të parë te Schalke.
“Unë e njoh historinë e klubit dhe i njoh bashkëlojtarët e mi të rinj, dhe unë dua t’i njoh edhe më shumë dita ditës. Unë dua t’i shkëmbej përvojat, por unë duhet ta mësoj gjuhën, është e komplikuar por jam duke e mësuar”.

“Të luaja ndaj Realit? Nuk kam ndonjë klauzolë që nuk më lejon të luajë ndaj Realit. Do të ishte e veçantë dhe do të varej nga rrethanat. Shpresoj se do të luaj ndaj Realit në fazat e vonshme të Ligës së Kampionëve. Kjo do të ishte mirë për të dyja klubet”.

“Gjëja më vendimtare ishte interesimi i klubit për mua. Disa muaj më parë ata më pyetën nëse ka ndonjë mundësi. Unë pata oferta të tjera dhe mendova të vazhdoja te Reali. Por, unë kam kërkuar një skuadër të qëndrueshme, një që e kërkoja në nivel sportiv. Unë erdha të punoj shumë dhe shpresoj se kjo do të jetë përvojë e mrekullueshme për mua dhe familjen time”, deklaroi Raul.

No comments:

Post a Comment