Tuesday, July 27, 2010

Së pari Ferrari, pastaj piloti

Bosi i Ferrarit, Luca Di Montezemolo, nuk është treguar aspak në disponim të mirë sa u përket polemikave të fundit pas garës së Gjermanisë, kur Felipe Massa ka lejuar që të tejkalohet me qëllim nga Fernando Alonso, veprim për të cilin Ferrari u dënua me 100 mijë dollar.
“Këto polemika nuk më interesojnë. Unë thjesht e rikonfirmoj atë që gjithmonë kam thënë, se ai që dëshiron të jetë pilot i Ferrarit duhet të dijë se së pari vijnë interesat e ekipit dhe jo të pilotëve”.

“Kjo filozofi është që nga të vitet e tridhjeta me Tazio Nuvolarin dhe këtë e përjetova edhe vetë në kohën e Niki Laudas. Mjaft më me këtë hipokrizi edhe pse unë e di mjaft mirë se ka shumë njerëz që i dëshirojnë pilotët tanë duke eliminuar njëri tjetrin. Por, unë dhe tifozët tanë gjallë dhe kjo të ndodhë, nuk ka gjasa”, deklaroi Di Montezemolo për faqen zyrtare të Ferrarit.

No comments:

Post a Comment