Monday, September 6, 2010

Capello: Rooney luan ndaj Zvicrës


Menaxheri i Anglisë, Fabio Capello, ka deklaruar se Wayne Rooney është i gatshëm që të luajë nga fillimi ndaj Zvicrës, përkundër problemeve të shumta të fundit në jetën e tij private.
“Po, ai do të luaj. Unë fola me të dhe unë e monitorova atë gjatë dy ditëve pas ndeshjes ndaj Bullgarisë dhe ai është vërtet, vërtet i mirë në fushë. Ai do të jetë në situatë të mirë nesër, sepse unë shpresoj se paraqitja e Rooneyt do të jetë e njëjtë ashtu si në Wembley”.

“Unë fola me të dhe ai është i kënaqur që do të luaj. Kur e di se lojtarët duan të luajnë, është vërtet me rëndësi për mua”.

“Lojtarët e dijnë se çfarë të bëjnë në jetën private. Është jeta e tyre private. Lojtarët e dijnë se çfarë kërkoj zakonisht prej tyre dhe është me rëndësi paraqitja në fushë. Është më mirë t’i ndajmë momentet e ndryshme”, ka thënë Capello.

No comments:

Post a Comment