Tuesday, September 7, 2010

Malouda: Chelsea gjithmonë zgjidhja ime e parë

Florent Malouda i cili ka tregur paraqitje të shkëlqyeshme nën drejtimin e Carlo Ancelottit, zbulon se para se të vijë në Chelsea, ai kishte pasur oferta edhe nga Liverpooli dhe Real Madridi, por ai nuk ka pasur dyshime për të zgjedhur ekipin londinez.
"Liverpooli ishte klubi i parë i cili dërgoi ofertë. Lyoni kishte raporte të mira me Real Madridin, andaj ata më thanë të shkoj atje, por zgjidhja ime e parë ishte Chelsea".

"Kur Drogba nënshkroi për Chelsean, unë disa herë erdha në Stamford Bridge, aty ishin edhe Makelele dhe Michael Essen. Mendova, nëse vij në Angli, ky do të jetë vendi ku do të ndjehem komod dhe ku do të ketë atmosferë që do të më ndihmojë të luaj mirë", ka thënë Malouda.

No comments:

Post a Comment