Tuesday, September 7, 2010

Toure: Tevez, kapiten si Maradona

Mbrojtësi i Manchester Cityt, Kolo Toure, ka shpjeguar arsyet prapa dhënies së shiritit të kapitenit te Tevezi, duke thënë se sulmuesi mund të jetë më i përfshirë, ashtu siç bëri Maradona te Napoli.
“Unë isha bërë kapiten i Manchester Cityt nga ish-menaxheri, Mark Hughes, pak pas arritjes time nga Arsenali. Kur Roberto Mancini erdhi në krye, unë vazhdova ta luaj atë rol deri në fund të sezonit, ndërsa gjithçka shkoi mirë”.

“Në fillim të sezonit të ri, Mancini erdhi tek unë dhe më tha se ai dëshiroi që ta emëronte Carlos Tevez si kapiten të ri, në mënyrë që të jetë më i përfshirë në ekip, sikurse që bëri Maradona te Napoli. Unë pranova që Tevez të bëhet kapiten, gjithë këtë në emër të paqes dhe të përparimit për klubin”, ka thënë Toure.

No comments:

Post a Comment