Tuesday, July 20, 2010

Askush nuk dëshiron të largohet nga klubi më i mirë në botë

Mbrojtësi i Real Madridit, Ezequiel Garay, ka deklaruar se jo ai, por askush nuk dëshiron të largohet, sipas tij, nga klubi më i mirë në botë, e që për të është Real Madridi.
“Secili trajner ka mënyrën e tij të stërvitjes dhe të lojës dhe ne duhet të përshtatemi me idetë e tij. Për momentin, ne të gjithë jemi të kënaqur në stërvitje dhe unë besoj se ai është i kënaqur me neve”.

“Ky është Reali dhe këtu, gjithmonë dëgjon për lojtarë të rinj. Por, kjo është mirë për mua, sepse më jep rast të punoj shumë dhe t’i tregoj trajnerit se mund të luftoj me secilin që vjen këtu. Unë jam te ekipi më i mirë në botë dhe askush nuk dëshiron të largohet nga këtu. Unë do të bëj më të mirën për t’i treguar trajnerit tim se unë mund të luaj në njëmbëdhjetëshin e parë”, ka thënë Garay sipas Marca.

No comments:

Post a Comment