Tuesday, July 20, 2010

Gerrard i përkushtohet Liverpoolit

Ikona e Liverpoolit, Steven Gerrard, përfundimisht ka vendosur që të qëndrojë te Liverpooli, pasi që ai mezi pret të luajë së bashku me transferin më të ri, Joe Cole.
“Është një transferim i mirë për ne. Unë e njoh mirë Joe Cole përmes kombëtares dhe unë në shikim të parë e kam vërejtur se çfarë lojtari i mirë ishte ai. Ai ka treguar aftësitë e tij përgjatë viteve të shumta në Ligën Premier, shpeshherë edhe ndaj nesh, kështu që do të jetë fantastike të luaj përkrah tij në fanellën e Liverpoolit”.

“Unë i kam thënë se çfarë klubi i madh është ky dhe unë jam i sigurt se Joe është një talent aq i mirë sa që tifozët besoj se mezi presin ta shohin. Unë e kam bërë të qartë se mu nevojit të përqendrohem në Botëror dhe më pas të pushoj me familjen. Unë kërkova rastin që të takohesha me Roy Hodgson privatisht dhe pasi e kam bërë këtë, unë u impresionova nga planet e tija për të ardhmen”, deklaroi Gerrard për The Liverpool Echo.

No comments:

Post a Comment